Vzhledem k situaci, která je v současnosti s ohledem na šíření onemocnění COVID-19 v ČR, jsme nuceni v zájmu zachování bezpečného provozu přijmout některá opatření, týkající se provozu obecního úřadu. Tato opatření vycházejí z nařízení Ministerstva vnitra ČR.
V současnosti platí následující :
- úřední hodin pro veřejnost SE VRACÍ DO PŮVODNÍHO ROZSAHU
- osobní návštěvy na obecním úřadě provádějte ve vlastním zájmu v případech, kdy nelze vyřídit věc elektronickou cestou
- při návštěvě obecního úřadu používejte k ochraně dýchacích cest respirátor třídy FFP2 nebo odpovídající
- pokud jste v karanténě nebo máte zdravotní potíže, které by mohly být způsobeny virovým onemocněním úřad nenavštěvujte
- elektronická komunikace:
mail - ou@chotutice.cz nebo
datová schránka - arybuvt - telefonický kontakt pro komunikaci s úřadem: +420 321 792 338 nebo
+420 607 573 830 - V případě, že se nacházíte v krizové situaci, se kterou si nevíte rady, tak nás kontaktujte a pokusíme se najít řešení.
Mgr. Ing. Luboš Zajíc, starosta obce
Datum vložení:
22. 3. 2021 12:07
Datum poslední aktualizace:
22. 3. 2021 17:17
Autor:
Správce Webu