Navigace

Výběr jazyka

  • Česky
  • English
  • Deutsch

Obsah

Krizová situace 2020 - obecní úřad

Typ: ostatní | náš tip
znakInformace o činnosti obecního úřadu

Vzhledem k situaci, která je v současnosti s ohledem na šíření onemocnění COVID-19 v ČR, jsme nuceni v zájmu zachování bezpečného provozu přijmout některá opatření, týkající se provozu obecního úřadu. Tato opatření vycházejí z nařízení Ministerstva vnitra ČR.

Od pondělí 16.3.2020 platí následující :

  • úprava úředních hodin pro veřejnost - pouze pondělí a 16:00-18:00 a středu 11:00 – 13:00 v ostatní dobu bude úřad pro občany uzavřen
  • osobní návštěvy na obecním úřadě provádějte ve vlastním zájmu pouze v nutných případech, kdy nelze vyřídit věc elektronickou cestou. Svoji návštěvu ohlašte předem telefonicky nebo mailem na níže uvedených kontaktech
  • pokud jste v karanténě nebo máte zdravotní potíže, které by mohly být způsobeny virovým onemocněním úřad nenavštěvujte
  • kontakt pro elektronickou komunikaci: mail - ou@chotutice.cz nebo datová schránka
    - arybuvt
  • krizový telefon pro nutnou a nezbytnou komunikaci : +420 321 792 338 nebo
    +420 607 573 830
  • po dohodě s obcí Radim se prodlužují platby za odvoz odpadu do konce měsíce května - není tedy nutné provádět platby nyní a popelnice budou vyvezeny do tohoto termínu i bez platné známky na tento rok
  • stejně tak splatnost všech ostatních vybíraných poplatků se posouvá na konec května
  • V případě, že se nacházíte v krizové situaci, se kterou si nevíte rady, tak nás kontaktujte a pokusíme se najít řešení.
V Chotuticích 16.3.2020                                           Mgr. Ing. Luboš Zajíc, starosta obce

 


Vytvořeno: 14. 3. 2020
Poslední aktualizace: 24. 3. 2020 12:53
Autor: Správce Webu