Navigace

Obsah

Krizová situace 2020 - obecní úřad

Typ: ostatní | náš tip
znakInformace o činnosti obecního úřadu

Vzhledem k situaci, která je v současnosti s ohledem na šíření onemocnění COVID-19 v ČR, jsme nuceni v zájmu zachování bezpečného provozu přijmout některá opatření, týkající se provozu obecního úřadu. Tato opatření vycházejí z nařízení Ministerstva vnitra ČR.

Od pondělí 20.4.2020 platí následující :

  •  úřední hodin pro veřejnost SE VRACÍ DO PŮVODNÍHO ROZSAHU  
  • osobní návštěvy na obecním úřadě provádějte ve vlastním zájmu v případech, kdy nelze vyřídit věc elektronickou cestou. 
  • pokud jste v karanténě nebo máte zdravotní potíže, které by mohly být způsobeny virovým onemocněním úřad nenavštěvujte
  • elektronická komunikace
    mail - ou@chotutice.cz nebo
    datová schránka - arybuvt
  • telefonický kontakt pro  komunikaci s úřadem: +420 321 792 338 nebo
    +420 607 573 830
  • po dohodě s obcí Radim se prodlužují platby za odvoz odpadu do konce měsíce května - Platby lze nyní průběžně provádět a popelnice budou vyvezeny do tohoto termínu i bez platné známky na tento rok
  • stejně tak splatnost všech ostatních vybíraných poplatků se posouvá na konec května
  • V případě, že se nacházíte v krizové situaci, se kterou si nevíte rady, tak nás kontaktujte a pokusíme se najít řešení.
V Chotuticích 6.5.2020                                           Mgr. Ing. Luboš Zajíc, starosta obce

 


Vytvořeno: 14. 3. 2020
Poslední aktualizace: 20. 5. 2020 17:06
Autor: Správce Webu